Vi er opptatt av at du som kunde skal være så fornøyd som mulig med passformen på klærne du kjøper hos oss. Vi tilbyr derfor kompensasjon på utvalgte plagg dersom du skulle ha behov for justering hos en skredder.
Vi er ikke ansvarlige om skredderen du valgte gjør en justering som ikke samsvarer med dine forventninger. Vær oppmerksom på at når du justerer et plagg, faller returretten til dette bort.
Kvitteringen skal inneholde skredderens bedriftsinformasjon, betalingsdato, betalingsbeløp og spesifisere at beløpet gjelder skreddersøm.
Vår skreddertjeneste er kun gyldig på utvalgte og merkede varer.
Tilskuddet er gyldig i 12 måneder fra kjøpsdatoen.
Svar på de mest vanlige spørsmålene finner du her.
Hverdager besvarer vi ditt mail i løpet av 24 timer.
Vi tilbyr pr i dag personlig stilrådgivning både via digitale og fysiske kundemøter ved vårt hovedkontor i Borås, Sverige.
Dersom du er interessert og vil bestille en tid med vår personal shopper, send en e-post til [email protected], hvor du også spesifiserer om du ønsker et digitalt eller fysisk møte. Vi hører av oss igjen med flere detaljer og forslag på tider.
Våre stilrådgivere ser frem til å hjelpe deg med å oppdatere garderoben din og investere i kvalitetsklær som holder over tid!